...

de är inte förän man förlorar något som man förstår vad man har.
jag har inte förlorat, inte än iallafall
och jag tänker inte göra de iheller
för denna jävla skiten kommer jag inte gå med om, igen.
den dödar mig, samtidigt som den stärker mig
men att inte få göra som man vill är svårt.
att inte få springa på 3-4 månader, de är inte rättvist.
men att inte spela fotboll på 8 månader. DE FINNS INTE

de kanske inte känns så mycket för er som inte spelar fotboll eller vet hur de är.
men de är som att något du älskar bara försvinner.
och du har allt runt om dig..
hela fotbollsvärlden, allt är runt om dig hela tiden.
3 månader 19 dagar har gått
ungefär 7månader kvar..
de är väl bara att fortsätta, men jag kommer aldrig vara lycklig förän jag får de tillbaka.

jag saknar de enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0