tre hemskaste saker som har hänt mig

på tredje plats..

biten av en rottis, jävligt ont gjorde de!
anledning: Jag och Therese skulle cykla till min granne, anton som då var vår klasskamrat.
vi skulle berätta något för honom. Så cyklar jag först så kommer deras ena hund från höger och skällde samtidigt kom den andra från vänstern och hoppa på mig och bet mig.


på andra plats..

korsbandet gick av
anledning: ja jo jag spela fotboll, vred knäet. PANG. Sjukt ont, då menar jag riktigt, fatta vad jag skrek. trodde inte de fanns något som kunde göra ondare, men det finns de tro mig.


på första plats..
japp där vinner operationen
anlednind: Jo jag skulle operera så jag kunde spela fotboll igen. men att vakna upp efter de fyfan säger jag bara. Jag visste inte var jag var, jag var skräckslagen. jag bara skrek och allt. jag tilloch med försökte bita min sköterska. Och så ont jag hade klår inget. att jag ens gjorde det för att spela lite fotboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0