you are my sweetest.



pic @ sar.

yes, bara för att sar är såå seg med att skicka bilder, fick jag ta dessa. hihi
helgen blev ganska bra, om jag får säga det själv.

fredags, åkte jag till sar, för att sedan dra vidare till hallen träffa massa folk, bland annat världensbästa johanna eldh som jag inte har träffat sedan skolavslutningen..
sen drog vi hem till viktor, sov där.

lördag, vakna jag åtta, kuuul. men jaa sen vakna dom och så stack oliver, packa o fixa lite, sen stack jag och viktor och kolla fotboll. efter det drog jag till sar, lekte massa kul med henne, haha kuuuuuuuul.

söndag, vakna för mammi ringde -.- gick upp, åt, duscha, fix. sen drog vi till kyrkan och där träffa vi sanne. trevligt hehe. sen drog jag hem.

sorry för långt och tråkigt inlägg men de är ju trots allt min helg ;)

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: jaha, jag är perfektionist när det gäller sånt ;)

2010-10-17 @ 21:26:38
URL: http://carolinhes.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahhahahaha lördan blev så misslyckad :((:(::((::( bäst iaf hahahahaha <3 SLUTA KALLA MIG SAR! :(

2010-10-17 @ 21:49:50
URL: http://saraaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0