borde tänka om

tänkte precis på en sak, kanske inte så intressant men ändå en tanke..
jag menar, som jag tillexempel, jag brukar säga hur mycket jag älskar
att spela fotboll, att vara på planen och känna känslan.. de är liksom
helt magiskt!
men sen, tänk dom som inte kan göra detta, dom som inte kan uppleva detta
pågrund av att dom är handikappad tex..

så medans vi har de bra, klagar vi ändå ALLTID. de är alltid något fel.
antingen känner man sig tjock eller ful, "jag kan inte gå utan smink"
de hör man heeeeeeeeela tiden. sluta klaga
tänk på dom som är kanske blinda? dom kan inte ens se
eller dom som är döva? dom kan inte ens höra
eller kanske stum? dom kan inte ens prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0