helg redan!

gud, dagarna går hur fort som helst!(kanske bara jag som tycker de)
men jag har fullt upp heeeeeeeela tiden, känns de som iallafall
är de inte skola så är det träning & är det inte träning så är de match,
är det inte match så är de läxor, japp de finns alltid något att göra!

men idag fick vi nya datorer och jag kan säga er att jag älskar den redan!
vi kommer ha dom till lektionerna, göra arbete & sånt, men dom är våra egna
och vi göra ungefär allt med dom. pappa har köpt mobiltbredband, (loveya!) vilket
betyder att jag kan ha datorn med mig över allt, framför allt på bussen
och jag sparar tid. härligt! dessutom kanske jag kan börja blogga oftare men de får vi se med tiden.

och så blir de världens bästa SARA KARLSSON lördag-söndag fett plus på de!
även gratttis till FELICIA JEPPSSON som fyller år idag!

långt inlägg, sorry för de. hörs sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0